Murat Kemer'in yediği tokat sayısı DEPREM şiddeti :)

Ampûl kafalı Bursa Topu Murat Kemer

Twitter maymunu, Ampûl kafalı Murat Kemer’in ciğerini ortaya seren Cem Akkılıç yazıyor. Bugün sözü ona bırakıyoruz.

Öncelikle bu siteyi HECK eden KEMALİST arkadaşlara teşekkür ediyorum.

Ben bu âlemde Murat Kemer gibi bir şerefsizi daha önce görmedim. Hakikaten görmedim.  UZAKYOL DENİZCİYİM. Yıllardır telsizcilik yapıyorum büyük gemilerde. En kısa seyrimiz 10 gün sürüyor. Okyanusun ortasında elbette internet çekmiyor. Sahtekâr İslamcı Murat Kemer şerefsizi 15 gün internete giremedim diye CEM AKKILIÇ hapse girdi yalanını sallamış.

Demek ki ben, Atatürkçü kılığına girmiş din tüccarı Murat Kemer’in 7 ceddini iyi bellemişim ki, 15 gün nete girmedim diye kendi çapında hayaller kurmuş ihtiyar Bursa topu.

İşleri güçleri Twitter’da akşam sabah millete yalanlar sallayıp, dincilik propagandası yapmak. Bu şerefsizin bir de kendisi gibi arkadaşı var Twitter’da. Atatürkçü kılığına girmiş, tarih bilgisi olmayan İslamcı bir şarlatan.   

Bir ara kaybolmuştu ortalıktan gene piyasaya çıkmış. Diyor ki; ‘’Atatürk’ün annesi de türbanlıydı’’

Bakın ben Takunya Libidocusu sitemde Türbanist Yaklaşımlar başlıklı yazımda bu konuda neler yazmıştım;

‘’Bir takım malum gerici vitesler, ısrarla Atatürk’ün annesi çarşaflıyken birlikte çektirdikleri fotoğrafı örnek gösteriyor bana. Bu Kemalist kılığına girmiş düzenbazların koskoca Kılık ve Kıyafet Devrimi’nden haberleri yok. Büyük Atatürk emperyalistlerin elinde kukla olan Osmanlı İmparatorluğu’nun gerici kalıntılarını bir çırpıda silmeye girişmedi. Kaldı ki o fotoğraf, Kılık ve Kıyafet Kanunu’ndan önce çekilmiştir sonrasında değil!

Bir de şu çelişkileri var Kemalist kılığına girmiş Yobazların;

Yahu madem çarşafı örnek gösteriyorsun; karına, bacına neden renkli boneli türban takıp, daracık etek giydiriyorsun?..‘’

Gelelim İslamcı Murat Kemer ile ilgili kanıtlara ve belgelere.

Bu Muro gerçekten çok korkak bir herif. Bir ara özel bilgilerimi yayınlamıştı Twitter’da. Korkudan anında siliverdi. Gerekli yerlere bildirdik.

Şimdi vereceğimim linklerdeki belge ve kanıtlara çok dikkatli bakın. Kendisini Atatürkçü gibi gösterip, dincilik yapan Murat Kemer şerefsizini iyi tanıyın. Haber Vaktim yazarlarına ‘’kardeşim’’ diyen, Melih Gökçek’e methiyeler düzen, yağcılık yapan şerefsizin gerçek yüzünü görün. Bir de bu İslamcı şerefsizi Muro Atamıza ‘’kokoreç’’ diye hakaret ediyordu…

Cem Akkılıç

Kanıt 1 Buradan bakınız 

Kanıt 2 Buradan bakınız

Kanıt 3 Buradan bakınız










Murat Kemer'in tesettürlü karısı
(Sağ başta oturan Leopar desenli Türbanı olan ve sutyeni gözüken)

Başörtüsü değil türban

Hiç yorum yok: